Magazín pro ženy, které už vědí, o čem je život
9 cviků pro sedavé zaměstnání
mojemedicina.cz
Životní styl

9 cviků pro sedavé zaměstnání

datum: 19. 2. 2019 14:50 autor: -gul-
Jelikož trávíme v práci velkou část dne, nezbývá nám pak už tolik času na cvičení doma. Využijme proto příležitost zacvičit si přímo na pracovišti u pracovního stolu. Pravidelné protažení nám pomůže uvolnit svaly, nabrat novou energii a opět se soustředit na důležité pracovní úkony. Následující cviky jsou doporučeny pacientům s roztroušenou sklerózou, jsou ale užitečné pro všechny, kteří celý den musí sedět. Výchozí poloha je vsedě, kolena jsou v pravém úhlu, hlava je ve vodorovné poloze pánev ve středním postavení, páteř je napřímená a paže podél těla.

1/9

Aktivní sed – správné nastavení těla

Sedíme vzpřímeně, hlava je v prodloužení páteře, temeno lehce vytahujeme vzhůru. Oči se dívají dopředu. Ramena jsou otevřená do široka, stažená dolů směrem od uší. Pánev je ve středním postavení, sedíme na sedacích hrbolech. Kolena a špičky jsou v postavení na šířku pánve, směřují dopředu.


Zaujal vás tento článek? Pokud chcete mít jistotu, že vám žádný další neunikne, sledujte nás na Facebooku!

Další články z rubriky

Chraňte zubní sklovinu!

Chraňte zubní sklovinu!

Autor: -an-, Datum: 29. 10. 2019 15:00 Autor: -an-, Datum: 29. 10. 2019 15:00
Nedostatek testosteronu ve vyšším věku

Nedostatek testosteronu ve vyšším věku

Autor: -an-, Datum: 25. 10. 2019 10:00 Autor: -an-, Datum: 25. 10. 2019 10:00
Ghí: znovu objevené přepuštěné máslo

Ghí: znovu objevené přepuštěné máslo

Autor: -an-, Datum: 24. 10. 2019 10:00 Autor: -an-, Datum: 24. 10. 2019 10:00
Jak se ovládnout a nemlsat

Jak se ovládnout a nemlsat

Autor: -nat-, Datum: 22. 10. 2019 10:00 Autor: -nat-, Datum: 22. 10. 2019 10:00