Magazín pro ženy, které už vědí, o čem je život
5 rad (+ 1 navíc), jak mít ploché bříško
FISAF
Životní styl / Krása

5 rad (+ 1 navíc), jak mít ploché bříško

datum: 5. 2. 2019 15:05 autor: -an-
Žen, které se můžou pyšnit dokonale plochým břichem, není mnoho. Mnohem víc je těch, které trápí povolené břišní svaly a faldíky v pase. Přitom mít bříško jako modelka není vůbec těžké. Víme, jak na to… Za to, že neběháme po čtyřech jako kočky, ale stojíme a chodíme vzpřímeně, vděčíme tzv. core – hlubokému stabilizačnímu systému páteře, který se ukrývá pod povrchovými svaly v oblasti zad a břicha. Core je ale třeba posilovat. Pokud ho zanedbáváme, přestávají pracovat drobnější svaly a výsledkem jsou bolavá záda nebo povolené břicho. Následující cviky, pokud se provádějí pravidelně, fungují jakou poukázka na ploché bříško.

6/6

Rady navíc

  • Diety jsou krátkodobé řešení „Pokud hledáte rychlé řešení a potřebujete během pár dní vytvořit dojem štíhlého břicha, abyste se vešla do úzkých šatů, možná vám pomůže některá ze „zázračných“ diet, kterých je spousta. Ale bude to jen krátkodobé řešení. Chcete-li mít ploché anebo ještě lépe dokonale vyrýsované břicho už napořád, dosáhnete toho jedině dlouhodobou kombinací komplexního pohybu a správného stravování. Bylo by totiž chybou zaměřit se pouze na břicho. Pokud budete posilovat jen břišní svaly, požadovaný efekt se nedostaví,“ upozorňuje Jana Havrdová, prezidentka Českého svazu aerobiku a fitness FISAF.cz, a radí, vybrat si takové pohybové aktivity, které budou tělo zatěžovat komplexně.
  • Správně cviky Pokud tedy třeba pravidelně běháte, zaměřte se při cvičení na horní polovinu těla. Jestliže rádi a často plavete, posilujete horní část těla. Pro vás tedy budou vhodné cviky na posílení nohou.
  • Pas má každá A pozor – podle Jany Havrdové ani výmluvy typu „od přírody nemám žádný pas“ prý neobstojí. Když si žena geneticky bez pasu vytvaruje hýždě a nohy, hned má lepší poměr mezi pasem a boky. Krásná postava je totiž ta pružná, s vyváženými proporcemi a samozřejmě bez zbytečných tukových zásob.
  • Chutnalo vám? Nepřidávejte si! A jak by mělo vypadat ideální stravování, toužíme-li po plochém bříšku a štíhlé postavě? „Osvědčilo se mi jíst všechno, ale s mírou. A zásadně si nepřidávám porci navíc, i když mi jídlo moc chutná. Každé jídlo doplňuji velkou porcí zeleniny nebo ovoce. Zásada je dopřávat si sacharidy spíš ráno a v poledne. Proto chybuje ten, kdo večeří těstoviny, rizoto nebo knedlíky. Navečer už bychom měli dát přednost jen kvalitním bílkovinám a zároveň konzumaci jídla co nejvíce omezit. A pozor na alkohol, to jsou velmi zrádné skryté kalorie…“ upozorňuje Jana Havrdová z Českého svazu aerobiku a fitness FISAF.cz, která je přesvědčená, že práce na plochém a pevném bříšku je na dlouho, respektive na pořád, zvláště pokud máte tendenci nabírat tuk do břicha. A přidává ještě jeden dobrý trik, které využívají i superštíhlé herečky, a tím je stahovací spodní prádlo. Do úzkých šatů prý bez něj nevleze…

Další články z rubriky

Kdo určil ideální míry 90 – 60 – 90?

Kdo určil ideální míry 90 – 60 – 90?

Autor: Lýdie Malchárková, Datum: 12. 2. 2019 10:00 Autor: Lýdie Malchárková, Datum: 12. 2. 2019 10:00
Umělé řasy mohou poškodit zrak

Umělé řasy mohou poškodit zrak

Autor: -red-, Datum: 10. 2. 2019 10:13 Autor: -red-, Datum: 10. 2. 2019 10:13
Jaké prádlo pod plesové šaty?

Jaké prádlo pod plesové šaty?

Autor: Lýdie Malchárková, Datum: 15. 1. 2019 9:30 Autor: Lýdie Malchárková, Datum: 15. 1. 2019 9:30
Malý průvodce estetickou medicínou. Mezonitě a liftingové nitě (3)

Malý průvodce estetickou medicínou. Mezonitě a liftingové nitě (3)

Autor: Markéta Vavřinová, Datum: 7. 1. 2019 9:22 Autor: Markéta Vavřinová, Datum: 7. 1. 2019 9:22
Tip šéfredaktorky

Vyhrajte u nás stříbrný šperk Moshna!

11. 2. 2019 14:00 autor -red-